Laman

ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΧΑΜΕΝΗΣ ΚΙΒΩΤΟΥ ΤΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ

Η χαμένη Κιβωτός της Διαθήκης.
Δύο ήταν τα ιερά αντικείμενα του λαού του Ισραήλ ,η 
κιβωτός της Διαθήκης,και η Σκηνή του Μαρτυρίου.
Εμφανίστηκαν και τα δύο στη χερσόνησο του Σινά και 
από την αρχή της περιπλάνησης του Ισραήλ στην 
έρημο. Η σκηνή του μαρτυρίου αποτέλεσε για αιώνες τον χώρο φύλαξης της Κιβωτού της Διαθήκης έως ότου ο βασιλιάς Δαυίδ σκέφτηκε να οικοδομήσει κτίριο και να την στεγάσει εκεί μέσα και είπε ο βασιλεύς προς Νάθαν τον προφήτη: *ιδού δη εγώ κατοικώ εν οίκω κεδρίνω, και η κιβωτός του Θεού κάθηται εν μέσω της σκηνής* (Β’ Βασιλειών, Ζ΄, 2). Ο Θεός ωστόσο είχε πει στον Δαυίδ ότι *ου κατώκηκα εν οίκω και του παράγγειλε να μην οικοδομήσει ναό ο ίδιος *ότι αίματα πολλά εξέχεας επί της γης* (Α’  ΚΒ΄, 8). Με διαταγή του Θεού ο εντεταλμένος να κατασκευάσει τον πρώτο ναό θα ήταν ο υιός του Δαυίδ, ο Σολομώντας *και αναστήσω το σπέρμα σου μετά σε, ος έσται εκ της κοιλίας σου…αυτός οικοδομήσει μοι οίκον τω ονόματί μου* (Β’ Βας. Ζ. 12-13)
Άρα οι Σκηνή του Μαρτυρίου ήταν από τους πρώτους 
Ναούς Του Τριαδικού Θεού και δεν ήταν μια απλή σκηνή
ήταν φτιαγμένη από τα καλύτερα υλικά και είπε ο Θεός 
στον Μωυσή πως θα γίνει,*Κ.ΕΞΟΔΟΣ 26 ,37*.Αυτό σήμερα μερική το κατακρίνουν με την χλιδή που βλέπουν στους Ναούς ,ο Θεός μας δίνει όλα τα αγαθά!
εμείς θέλουμε ένα πολύ καλό σπίτι ,ένα καλώ αυτοκίνητο ενώ να προσφέρουμε κάτι στων οίκο του Θεού μας 
πειράζει γιατί; Να συνεχίσουμε .
Η κατασκευή της Κιβωτού  της Διαθήκης:
Ο Θεός είπε τον Μωυσή *Κ.ΕΞΟΔΟΣ 25 ,10,22*.Σε αυτό 
το κεφάλαιο περιγράφεται η κατασκευή της Κιβωτού της
Διαθήκης με εντολή του Θεού αξίζει να διαβάσετε και το 
κεφάλαιο 28 και 29 οι στολές των ιερέων .Θα διαπιστώσετε ότι όσα λέγουμε σήμερα για τους ιερείς
και για τους δεσποτάδες γιατί φοράνε ακριβές μίτρες 
πόσο άδικο έχουμε και υποκρισία έχουμε εμείς οι απλοί
λαϊκοί.Τη τιμωρία του Ισραηλίτη που είπε τη ανώτερο έχει ο Ααρών και εγώ μπορώ να σταθώ μπροστά στη 
Κιβωτό της Διαθήκης και να θυμιάσω. Μόλις το έκανε,
έγινε στάχτη! Έτσι δεν μπορούσε να την αγγίξει κανείς 
εκτός από τους ιερείς .Αυτό κράτησε έως και σήμερα ο
χριστιανισμός και η ορθοδοξία δεν μπορούμε να πάμε 
εκεί που ο ιερέας πατάει, μπροστά στην Αγία Τράπεζα 
αλλά να προσέχουμε, και να μην την αγγίζουμε γιατί 
είναι πυρ ακούμε από τους παλιούς .Ωστόσο 
η Κιβωτός της Διαθήκης που φυλασσόταν η Δέκα Εντολές του Θεού χάρης του παραπάνω γεγονότος 
φαίνονται θαυμαστές ικανότητες της Κιβωτού.
Κάποιοι λένε ότι ήταν ένας συσσωρευτής η ηλεκτρική
γεννήτρια και οι ιερείς φορούσαν ειδικές στολές.Αλλά
δεν διαπιστώθηκε κάτι αφού ακόμα δεν βρέθηκε,και
αποτελεί ένα άλυτο μυστήριο για πολλούς ερευνητές
και επιστήμονες.Κάποιοι πάλι την βλέπουν σαν ισχυρό
όπλο εξουσίας όπως ο Αδόλφος Χίτλερ που δαπάνησε
πολλά χρήματα για να την βρουν μάταια όμως δεν
δεν αποκλείεται να την ψάχνουν και οι Ναζιστές του


σήμερα .Μία πλέον θεωρία είναι να ανέβηκε στον ουρανό
μετά την καταστροφή του Ναού του Σολομώντα.
Ο Σολομώντας λίγο καιρό μετά την άνοδό του στον θρόνο ασχολήθηκε με την οικοδόμηση του ναού του Θεού, η οποία ξεκίνησε τον 2ο μήνα (Ζιφ) του 4ου έτους της βασιλείας του και ολοκληρώθηκε σε 7 χρόνια. Η επιλογή του λόφου του Μορία έγινε με βάση κριτήρια, που τον καθιστούσαν ιερό για τον λαό του Ισραήλ. Το βασικότερο ήταν αυτό της Θεοφανείας, δηλαδή της οπτικής και ακουστικής εμφάνισης του Θεού σε αυτόν τον τόπο. Συγκεκριμένα στον Μορία ήταν ο χώρος της αποτραπεί σας θυσίας του υιού του Αβραάμ καθώς και η αποστολή του Αγγέλου εξολοθρευτή επί της βασιλείας του Δαυίδ (Β’ Βασιλ. ΚΔ΄, 18). Στο λόφο Μορία συνεπώς επιχωματώθηκαν οι χαράδρες και ισοπεδώθηκε το έδαφος και θεμελιώθηκε σε μεγάλο βάθος ο ναός. Ο οίκος του Θεού (Ιώσηπος, Ιουδαϊκή αρχαιολογία, VII) επεκτείνονταν σε μήκος 27 μ (60 πήχεις), ενώ το πλάτος του ήταν 9μ. και το συνολικό ύψος 54μ. Ο Ναός οικοδομήθηκε ολόκληρος από λευκές πέτρες, που λαξεύτηκαν στον τόπο  εξόρυξης και όχι στον χώρο του ναού. Εκτός από πέτρα χρησιμοποιήθηκε ξύλο και χρυσός ενώ οι τεχνίτες ήσαν κατά βάση Φοίνικες. Επί τα χρόνια της βασιλείας του Σολομώντα με την οικοδόμηση του ναού αλλά και άλλων θαυμαστών τεκτονικών κτιρίων, με την επέκταση του εμπορίου μέχρι τις Ινδίες και την Μονζαβίκη δια μέσου του κόλπου του Ελανιτικού (Άκαμπα) του Φοινικικού στόλου του Σολομώντα, η Ιερουσαλήμ έγινε το κέντρο του πολιτισμού της Δ. Ασίας. Αλλά αυτή η κορύφωση και η ευτυχία ήταν βραχέα.
Ο Ιεροβοάμ, διάδοχος του Σολομώντα, αποσπάσθηκε από την Ιερουσαλήμ με 10 φυλές δημιουργώντας το Β. βασίλειο του Ισραήλ, ενώ σε αυτήν έμειναν μόνο 2, εκείνες του Ιούδα. Η Ιερουσαλήμ για 3 αιώνες δέχονταν τις επιθέσεις των Αιγυπτίων, των Φιλισταίων και άλλων λαών που ενώθηκαν με αυτούς. Ο Ιεροβοάμ ηττήθηκε από τον Αιγύπτιο Σεσόγχιο Α ο οποίος λεηλάτησε τον ναό και το ανάκτορο, το οποίο επίσης λεηλατήθηκε από τους Άραβες και τους Φιλισταίους επί του Ιωράμ. Εξήντα χρόνια αργότερα ο Ιωάς, βασιλέας του Ισραήλ, νίκησε τον Αμασία , βασιλιά του Ιούδα και εισήλθε στην Ιερουσαλήμ. Ο υιός του Αμάσιου επανέφερε την ευτυχία στην πόλη αλλά μεγάλος σεισμός έφερε μεγάλες καταστροφές.Με το πέρασμα του χρόνου ο ναός συμβλήθηκε και άλλοτε επισκευάσθηκε. Έγιναν προσθήκες καινούργιων στοιχείων και αφαιρέσεις άλλων, για να συληθεί το 597 με αρπαγή των ιερών σκευών και να καταστραφεί τελικά από τον στρατηγό του βασιλιά Ναβουχοδονόσορ Ναβουζαρδάν το 587 π.Χ.. Αυτό ήταν και το έτος της κατάλυσης του βασιλείου του Ιούδα και ξεκίνησε για το λαό του Ισραήλ η λεγόμενη βαβυλώνια αιχμαλωσία που κράτησε 40 χρόνια.  Σήμερα δεν σώζεται τίποτα από τον άλλοτε περικαλλή αυτό ναό και όσα γνωρίζουμε δεν είναι αποτέλεσμα αρχαιολογικών ανασκαφών αλλά φιλολογικών μαρτυριών, να και παρόμοιοι ναοί ως προς την κατασκευή έχουν ανακαλυφθεί στο βόρειο Ισραήλ και στα σύνορα με την Συρία.Να καταστράφηκε μαζί με των Ναό και η Κιβωτός
της Διαθήκης;Δεν υπάρχουν στοιχεία γιαυτό σε κάποιες
ταινίες με θέμα την χαμένη κιβωτό,η ποιο γνωστή ταινία
INDIANA JONES δείχνει στο τέλος ότι έφυγαν οι
δυνάμεις αλλά έμεινε η Κιβωτός και την έχουν υπό 

την κατοχή τους καλά κριμένη, αλλά δεν ισχύει κάτι τέτοιο αλλά ότι πήγε ολόκληρη στον ουρανό
Στην είσοδο του Ναού, στις δύο πλευρές του προστεγάσματος, υπήρχαν δυο χάλκινου στύλοι ύψους 12 μέτρων, που λέγονταν Ιαχούμ ( που σημαίνει ΄΄Αυτός που εδραιώνει ΄΄), στα δεξιά και Βολώζ ( που σημαίνει ΄΄Εν ισχύ ΄΄) στα αριστερά. Αυτοί, μεταξύ άλλων πολλών λεπτομερειών του ναού, ενσωματώθηκαν στον τεκτονικό συμβολισμό.Τέλος,εξαιρετικής σημασίας είναι η παρατήρηση του Μ. Ελιάντε στο σύγγραμμά του Centre du Monde  στο εσωτερικό του Ναού του Σολομώντα ήταν δυνατή η μετάβαση του ανθρώπου από ένα κοσμικό πεδίο σε ένα άλλο και πιο συγκεκριμένα,η μετάβαση του από την γή στον ουράνιο βασίλειο του Θεού.Ως εκ τούτου,ο Σολομώντας κατάφερε να κτίσει ένα Ναό ώστε να στεγάζει την πύλη που οδηγεί από τη γη στον ουρανό,την πύλη προς την ουράνια βασιλεία του Θεού .... την πύλη του Παραδείσου .

Επιμέλεια  Mysteri planet       

Share

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλώ το σχόλιό σας να είναι σχετικό με την παραπάνω ανάρτηση.
Γενικές απορίες μόνο στη σελίδα μας στο facebook. http://www.facebook.com/MysteriesSelides

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
  ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΛΑΚΙΔΙΩΝ

http://mastorakiaonline.blogspot.gr/2013/08/blog-post_20.html
  devicedoctors